Retail Challenge 2024

RETAIL CHALLENGE POLAND 2024

Udostępnij artykuł
Facebook
Twitter
LinkedIn
Skype
WhatsApp
Email
Artykuł sponsorowany
Potrzebujesz pomocy w sprzedaży na Amazon?

27-28.09.2023 r., Hotel Arche, Al. Krakowska 237, Warszawa

V EDYCJA

FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2024 – strategiczne forum networkingowe gromadzące cały sektor retail w Polsce – zarówno sieci food jak i non-food, producentów dóbr trwałych oraz FMCG.

Spotkanie potrwa 2 dni: oba dni rozpoczniemy strategiczną sesją plenarną, po lunchu odbędą się operacyjne sesje równoległe. Wieczorem I dnia forum planowany jest koktajl networkingowy, który jest świetną okazją do rozmów w mniej formalnej atmosferze.

Focus tegorocznej edycji to wsparcie sektora retail w sytuacji kryzysu: optymalizacja, cięcie kosztów, szukanie rentowności.

Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director brave conferences : Tak jak co roku, zapytaliśmy praktyków z sektora retail, FMCG i dóbr trwałych o ich największe wyzwania. Ponad 70-ciu z nich podzieliło się z nami tematami, które są dla nich kluczowe, a są to m.in.: walka z kosztami: dopasowanie strategii sprzedaży i lojalizowania konsumenta w związku z totalną zmianą jego zachowań zakupowych, przyciąganie klienta do kanału off i modyfikacja roli sklepów stacjonarnych w ramach omnicommerce, walka o rentowność w e-commerce, raportowanie ESG i eko retail, dyrektywa Omnibus i jej wpływ na promocje firm, zmieniający się rynek pracownika na rynek pracodawcy, czy przyszłość formatów wobec dominującej roli dyskontów w okresie kryzysu.  

Agenda wydarzenia powstała na podstawie wywiadów i została zbudowana wokół 10 wyzwań jakie z tych wywiadów wyłoniliśmy:

  • KRYZYS A STRATEGIE ROZWOJU RYNKU RETAIL
  • DIGITALIZACJA RETAILU
  • SPRZEDAŻ OMNICHANNEL
  • RENTOWNOŚĆ E-COMMERCE
  • OSZCZĘDNOŚCI W LOGISTYCE
  • ZMIANY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW
  • PROMOCJE VS DYREKTYWA OMNIBUS
  • OPTYMALIZACJA KOSZTÓW
  • STRATEGIE ESG
  • RETAIL INTELLIGENCE

W trakcie wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ekspertów z m.in. : ALLEGRO, AUCHAN, , BRICOMARCHE, CASTORAMA, CCC, DECATHLON, DR. MAX, EMPIK, EUROCASH, FOODWELL, FRISCO, HOME & YOU, IKEA, INTERMARCHE, INTERSPORT, KOMFORT, LEWIATAN, LIDL, LPP,  MAXI ZOO, MEDIAMARKTSATURN, MEDICINE, MODIVO, NEONET, OBI, PEPCO, STOKROTKA, W.KRUK, VRG, X-KOM, YES BIŻUTERIA, ZALANDO, ŻABKA NANO i wielu innych

Lista prelegentów:

https://retailchallengepoland.pl/prelegenci/

Agenda forum:

https://retailchallengepoland.pl/program-1-dzien/

https://retailchallengepoland.pl/program-2-dzien/

Bilety:

https://retail2023.registration-form.online/

Korzystna oferta indywidualna oraz grupowa!

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Anna Banaś

anna.banas@braveconferences.pl

tel. 787 092 566

 

Firma Smartbuyers LTD objęła wydarzenie Patronatem Medialnym.

Ponad 7-letnie doświadczenie w branży e-commerce ze specjalizacją w content marketingu i marketingu afiliacyjnym, a od 3 lat również współpracująca i tworząca projekty z zakresu sprzedaży na Amazon. Zawodowo zajmuje się m.in. content writingiem, prowadzeniem projektów e-commerce, układaniem szablonów stron sprzedażowych, podnoszeniem efektywności działań sprzedażowo-marketingowych oraz analizą rynku. Po godzinach redaktorka i korektorka treści literackiej i pozaliterackiej. Prywatnie miłośniczka Warszawy, zakupów online i dobrego jedzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Przewiń do góry