
Strategia sprzedaży produktu na Amazon
Strategia sprzedaży produktu umożliwi Ci określenie i realizację celów sprzedażowych oraz innych działań związanych ze sprzedażą na Amazonie.

Smartbuyers należy do grupy autoryzowanych przez Amazon SPN* dostawców usług i rozwiązań technologicznych.
*Amazon, Amazon Service Provider Network, Amazon SPN, and Amazon SPN logo are trademarks of Amazon.com, Inc. or its affiliates.
Zamów strategię sprzedaży na Amazon
Skontaktuj się z nami i otrzymaj ofertę kompleksowego zarządzania sprzedażą na Amazon
Wypełnij formularz kontaktowy, odezwiemy się do Ciebie, by przygotować spersonalizowaną ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb sprzedażowych.

Założenie konta firmowego
Oferujemy pomoc przy rejestracji konta już od momentu kompletacji wymaganych dokumentów po optymalizację ustawień konta.

Przygotowanie oferty
Nasz zespół kompleksowo przygotuje opisy produktów, aukcje w standardzie Amazon w wymaganych językach obcych z uwzględnieniem kosztów logistycznych.

Strategia sprzedażowa
Z użyciem szerokiej gamy narzędzi sprzedażowo-reklamowych opracowujemy i wdrażamy strategie sprzedaży produktów w formacie B2B i B2C

Bieżąca obsługa konta Amazon
Wesprzemy Cię na każdym etapie sprzedaży na Amazon. Od zakładania konta, po dopinanie kwestii logistycznych. Oferujemy doradztwo w absolutnie każdym aspekcie sprzedaży na Amazon.
Skontaktuj się z nami i otrzymaj ofertę kompleksowego prowadzenia konta na Amazon
Wypełnij formularz kontaktowy, odezwiemy się do Ciebie, by przygotować spersonalizowaną ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb sprzedażowych.
Wypełnij formularz
*pole wymagane
Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą wykorzystane do jednorazowego kontaktu i nie będą przetwarzane.
Pakiet – analiza potencjału & strategia sprzedaży
- Analiza potencjału sprzedaży produktu
- Strategia sprzedaży produktu
Celem analizy potencjału sprzedaży produktu jest zdefiniowanie wielkości i wartości rynku, a także określenie, w którym miejscu aktualnie znajduje się Twój produkt w zestawieniu z konkurencją. Uzupełnieniem analizy potencjału sprzedaży produktu jest właśnie strategia sprzedaży Amazon. Strategia bowiem zawiera konkretne kroki, jakie należałoby podjąć, aby osiągnąć zaplanowane cele sprzedażowe.
Jeśli Twój produkt jest już obecny na Amazonie od jakiegoś czasu i chcesz opracować dla niego strategię sprzedaży – w ramach tej usługi przygotujemy również audyt produktu na Amazon, aby określić parametry wyjściowe pod strategię sprzedażową.
Dzięki strategii sprzedaży produktu dowiesz się:
- Na jakim etapie aktualnie znajduje się Twój produkt w zestawieniu z konkurencją*
- Jakie zasięgi i wyniki sprzedażowe notują aktualnie produkty konkurencyjne
- Jaką ‘drogę’ ma do pokonania Twój produkt, aby osiągnąć wyniki sprzedażowe bestsellerów w kategorii
*jeśli Twój produkt jest już obecny w katalogu Amazon i posiada odnotowaną sprzedaż
Strategia rozwoju sprzedaży – ta usługa jest dla Ciebie, jeśli:
- Chcesz wejść ze swoim produktem na Amazon i w świadomy sposób pracować nad budowaniem jego sprzedaży
- Twój produkt nie generuje zadowalającej sprzedaży i nie wiesz w jaki sposób to naprawić
- Chcesz skalować sprzedaż swojego produktu w oparciu o rzetelne dane analityczne i przemyślany podzielony na etapy plan działania
- Chcesz otrzymać jasne cele i wytyczne ukierunkowane na zbudowanie sprzedaży produktu na Amazonie
Kompleksowa strategia sprzedaży produktu na Amazon
Przygotujemy dla Ciebie strategię sprzedaży produktu na Amazonie opartą o konkretną metodologię sprzedaży. Strategia sprzedaży umożliwi Ci realizację celów sprzedażowych oraz innych działań związanych ze sprzedażą na Amazonie. Poznasz kluczowe informacje określające, w jaki sposób sprzedawać swój produkt, by jego sprzedaż rosła z miesiąca na miesiąc.
Nasze strategie sprzedaży Amazon tworzymy na podstawie danych analitycznych. Do tematu podchodzimy racjonalnie – cele strategii dzielimy na etapy, aby produkt stopniowo zwiększał swoją sprzedaż. Strategia rozwoju sprzedaży zawiera zarówno plan działań na pozyskanie ruchu organicznego, jak i sponsorowanego. Ostatecznym celem strategii sprzedaży produktu jest uzyskanie wysokości sprzedaży zadowalającej klienta, ale jednocześnie możliwej do wygenerowania na danym produkcie (m.in. z tego powodu ogromne znaczenie ma uprzednie wykonanie analizy potencjału sprzedaży produktu).
Realizacja strategii sprzedaży na Amazonie
Gotowa strategia sprzedaży Amazon to jeden z pierwszych kroków w budowaniu sprzedaży produktu na Amazonie. Przygotowana strategia sprzedaży jest gotowym planem do wdrożenia – możesz to zrobić samodzielnie lub powierzyć nam prace związane z realizacją strategii sprzedażowej.
Realizacja celów wskazanych w strategii sprzedaży Amazon to cały szereg działań opartych na harmonogramie prac. Od umiejętnego i poprawnego wdrożenia strategii sprzedażowej zależy więc finalne osiągnięcie wyznaczonych celów, a więc jednocześnie także cały proces budowania sprzedaży na produkcie w obrębie marketplace’a Amazon. Realizacją strategii sprzedaży produktu zajmujemy się również w ramach Obsługi Konta Amazon.
Sprzedajmy to razem!