logo-poziome.png

Strategia sprzedaży produktu na Amazon

Strategia sprzedaży produktu umożliwi Ci określenie i realizację celów sprzedażowych oraz innych działań związanych ze sprzedażą na Amazonie. 

Smartbuyers należy do grupy autoryzowanych przez Amazon SPN* dostawców usług i rozwiązań technologicznych.

*Amazon, Amazon Service Provider Network, Amazon SPN, and Amazon SPN logo are trademarks of Amazon.com, Inc. or its affiliates.

Zamów strategię sprzedaży na Amazon

Pakiet – analiza potencjału & strategia sprzedaży

Strategia sprzedaży produktu na Amazon winna być poprzedzona szczegółową analizą potencjału sprzedażowego produktu, dlatego też rekomendujemy pakiet dwóch uzupełniających się usług:

Celem analizy potencjału sprzedaży produktu jest zdefiniowanie wielkości i wartości rynku, a także określenie, w którym miejscu aktualnie znajduje się Twój produkt w zestawieniu z konkurencją. Uzupełnieniem analizy potencjału sprzedaży produktu jest właśnie strategia sprzedaży Amazon. Strategia bowiem zawiera konkretne kroki, jakie należałoby podjąć, aby osiągnąć zaplanowane cele sprzedażowe.

Jeśli Twój produkt jest już obecny na Amazonie od jakiegoś czasu i chcesz opracować dla niego strategię sprzedaży – w ramach tej usługi przygotujemy również audyt produktu na Amazon, aby określić parametry wyjściowe pod strategię sprzedażową. 

Dzięki strategii sprzedaży produktu dowiesz się:

*jeśli Twój produkt jest już obecny w katalogu Amazon i posiada odnotowaną sprzedaż

Strategia rozwoju sprzedaży – ta usługa jest dla Ciebie, jeśli:

Kompleksowa strategia sprzedaży produktu na Amazon

Przygotujemy dla Ciebie strategię sprzedaży produktu na Amazonie opartą o konkretną metodologię sprzedaży. Strategia sprzedaży umożliwi Ci realizację celów sprzedażowych oraz innych działań związanych ze sprzedażą na Amazonie. Poznasz kluczowe informacje określające, w jaki sposób sprzedawać swój produkt, by jego sprzedaż rosła z miesiąca na miesiąc.

Nasze strategie sprzedaży Amazon tworzymy na podstawie danych analitycznych. Do tematu podchodzimy racjonalnie – cele strategii dzielimy na etapy, aby produkt stopniowo zwiększał swoją sprzedaż. Strategia rozwoju sprzedaży zawiera zarówno plan działań na pozyskanie ruchu organicznego, jak i sponsorowanego. Ostatecznym celem strategii sprzedaży produktu jest uzyskanie wysokości sprzedaży zadowalającej klienta, ale jednocześnie możliwej do wygenerowania na danym produkcie (m.in. z tego powodu ogromne znaczenie ma uprzednie wykonanie analizy potencjału sprzedaży produktu).

Przykład wynikowy opracowanej strategii sprzedaży Amazon

Realizacja strategii sprzedaży na Amazonie

Gotowa strategia sprzedaży Amazon to jeden z pierwszych kroków w budowaniu sprzedaży produktu na Amazonie. Przygotowana strategia sprzedaży jest gotowym planem do wdrożenia – możesz to zrobić samodzielnie lub powierzyć nam prace związane z realizacją strategii sprzedażowej. 

Realizacja celów wskazanych w strategii sprzedaży Amazon to cały szereg działań opartych na harmonogramie prac. Od umiejętnego i poprawnego wdrożenia strategii sprzedażowej zależy więc finalne osiągnięcie wyznaczonych celów, a więc jednocześnie także cały proces budowania sprzedaży na produkcie w obrębie marketplace’a Amazon. Realizacją strategii sprzedaży produktu zajmujemy się również w ramach Obsługi Konta Amazon.

Sprzedajmy to razem!

Przewiń do góry