logo-poziome.png

Analiza potencjału sprzedaży produktu na Amazonie

Analiza sprzedaży Amazon dla Twojego produktu. Odkryj potencjał sprzedażowy dzięki analizie rynku w Twojej niszy produktowej.

Smartbuyers należy do grupy autoryzowanych przez Amazon SPN* dostawców usług i rozwiązań technologicznych.

*Amazon, Amazon Service Provider Network, Amazon SPN, and Amazon SPN logo are trademarks of Amazon.com, Inc. or its affiliates.

Zamów analizę potencjału sprzedaży produktu na Amazonie

Analiza Amazon - badanie potencjału sprzedaży produktu na Amazonie

Analiza potencjału sprzedaży produktu na Amazonie zobrazuje Ci, na jakim etapie aktualnie znajduje się Twój produkt w zestawieniu z produktami konkurencyjnymi w interesującej Cię kategorii produktowej. Uświadomienie sobie obecnego performance’u produktu to pierwszy krok do osiągnięcia sukcesu w sprzedaży na Amazonie.

Analiza rynku Amazon – dzięki badaniu potencjału sprzedaży produktu dowiesz się:

Analiza potencjału sprzedaży produktu na Amazonie zobrazuje Ci również wielkość i wartość rynku dla kategorii produktowej, która Cię interesuje. W raporcie z analizy sprzedażowej otrzymasz konkretne dane kwotowe i ilościowe miesięcznej sprzedaży dla całej kategorii objętej badaniem (czyli Twoich konkurentów).

Jeśli chcesz dowiedzieć się, czego “brakuje” Twojemu produktowi, by znaleźć się w gronie bestsellerów w kategorii – rekomendujemy wykonanie audytu produktu na Amazonie.
*jeśli Twój produkt jest już obecny w katalogu Amazon i posiada odnotowaną sprzedaż

Usługa badania i analiza rynku jest dla Ciebie, jeśli:

Sprawdzimy, czy Twój produkt ma potencjał sprzedażowy na Amazonie

Aby konkurować z najlepszymi graczami na Amazonie, musisz dokładnie poznać swoją konkurencję, a następnie wdrożyć przemyślany plan budowania sprzedaży. Informacje, które zdobędziesz dzięki analizie potencjału sprzedażowego produktu pomogą Ci przede wszystkim zrozumieć swoją niszę. Z analizy potencjału rynku dowiesz się również, jakie działania należałoby podjąć, aby móc konkurować z bestsellerami w danej kategorii. Otrzymasz od nas bowiem pakiet rekomendacji, które w naszej ocenie przełożą się na budowanie coraz większej sprzedaży Twojego produktu.

Przykład wynikowy raportu - analiza sprzedażowa Amazon

Strategia sprzedaży dla Twojego produktu na Amazonie

Po wykonanej analizie rynku i potencjału produktu – rekomendujemy usługę uzupełniającą tj. przygotowanie strategii sprzedaży.

Kompleksowa strategia będzie dla Ciebie odpowiedzią na zadania stojące przed Twoją firmą w zakresie zwiększania sprzedaży na Amazonie. Wskazuje ona bowiem kroki, jakie należy podjąć, aby zbliżyć się do sprzedaży bestsellerów w danej kategorii produktowej.

Budowanie sprzedaży produktu na Amazonie to proces, który dobrze przeprowadzony, pozwala na dynamiczny rozwój lub utrzymanie pozycji rynkowej – w zależności od potrzeb klienta.

Sprzedajmy to razem!

Przewiń do góry