logo-poziome.png

Analiza potencjału sprzedaży produktu na Amazonie

Analiza sprzedaży Amazon dla Twojego produktu. Odkryj potencjał sprzedażowy dzięki analizie rynku w Twojej niszy produktowej.

Smartbuyers należy do grupy autoryzowanych przez Amazon SPN* dostawców usług i rozwiązań technologicznych.

*Amazon, Amazon Service Provider Network, Amazon SPN, and Amazon SPN logo are trademarks of Amazon.com, Inc. or its affiliates.

Zamów analizę potencjału sprzedaży produktu na Amazonie

Skontaktuj się z nami i otrzymaj ofertę kompleksowego zarządzania sprzedażą na Amazon

Wypełnij formularz kontaktowy, odezwiemy się do Ciebie, by przygotować spersonalizowaną ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb sprzedażowych.

Założenie i prowadzenie konta

Założenie konta firmowego

Oferujemy pomoc przy rejestracji konta już od momentu kompletacji wymaganych dokumentów po optymalizację ustawień konta.

Oferta sprzedaży

Przygotowanie oferty

Nasz zespół kompleksowo przygotuje opisy produktów, aukcje w standardzie Amazon w wymaganych językach obcych z uwzględnieniem kosztów logistycznych.

Sprzedaż B2B i B2C

Strategia sprzedażowa

Z użyciem szerokiej gamy narzędzi sprzedażowo-reklamowych opracowujemy i wdrażamy strategie sprzedaży produktów w formacie B2B i B2C

Bieżąca obsługa konta Amazon

Wesprzemy Cię na każdym etapie sprzedaży na Amazon. Od zakładania konta, po dopinanie kwestii logistycznych. Oferujemy doradztwo w absolutnie każdym aspekcie sprzedaży na Amazon.

Skontaktuj się z nami i otrzymaj ofertę kompleksowego prowadzenia konta na Amazon

Wypełnij formularz kontaktowy, odezwiemy się do Ciebie, by przygotować spersonalizowaną ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb sprzedażowych.

Wypełnij formularz

*pole wymagane

Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą wykorzystane do jednorazowego kontaktu i nie  będą przetwarzane.

Analiza Amazon - badanie potencjału sprzedaży produktu na Amazonie

Analiza potencjału sprzedaży produktu na Amazonie zobrazuje Ci, na jakim etapie aktualnie znajduje się Twój produkt w zestawieniu z produktami konkurencyjnymi w interesującej Cię kategorii produktowej. Uświadomienie sobie obecnego performance’u produktu to pierwszy krok do osiągnięcia sukcesu w sprzedaży na Amazonie.

Analiza rynku Amazon – dzięki badaniu potencjału sprzedaży produktu dowiesz się:

Analiza potencjału sprzedaży na Amazonie zobrazuje Ci również wielkość i wartość rynku dla kategorii produktowej, która Cię interesuje. W raporcie z analizy sprzedażowej otrzymasz konkretne dane kwotowe i ilościowe miesięcznej sprzedaży dla całej kategorii objętej badaniem (czyli Twoich konkurentów).

Jeśli chcesz dowiedzieć się, czego “brakuje” Twojemu produktowi, by znaleźć się w gronie bestsellerów w kategorii – rekomendujemy wykonanie audytu produktu na Amazonie.
*jeśli Twój produkt jest już obecny w katalogu Amazon i posiada odnotowaną sprzedaż

Usługa badania i analiza rynku jest dla Ciebie, jeśli:

Sprawdzimy, czy Twój produkt ma potencjał sprzedażowy na Amazonie

Aby konkurować z najlepszymi graczami na Amazonie, musisz dokładnie poznać swoją konkurencję, a następnie wdrożyć przemyślany plan budowania sprzedaży. Informacje, które zdobędziesz dzięki analizie potencjału sprzedażowego produktu pomogą Ci przede wszystkim zrozumieć swoją niszę. Z analizy potencjału rynku dowiesz się również, jakie działania należałoby podjąć, aby móc konkurować z bestsellerami w danej kategorii. Otrzymasz od nas bowiem pakiet rekomendacji, które w naszej ocenie przełożą się na budowanie coraz większej sprzedaży Twojego produktu.

Przykład wynikowy raportu - analiza sprzedażowa Amazon

Strategia sprzedaży dla Twojego produktu na Amazonie

Po wykonanej analizie rynku i potencjału produktu – rekomendujemy usługę uzupełniającą tj. przygotowanie strategii sprzedaży.

Kompleksowa strategia będzie dla Ciebie odpowiedzią na zadania stojące przed Twoją firmą w zakresie zwiększania sprzedaży na Amazonie. Wskazuje ona bowiem kroki, jakie należy podjąć, aby zbliżyć się do sprzedaży bestsellerów w danej kategorii produktowej.

Budowanie sprzedaży produktu na Amazonie to proces, który dobrze przeprowadzony, pozwala na dynamiczny rozwój lub utrzymanie pozycji rynkowej – w zależności od potrzeb klienta.

Sprzedajmy to razem!

Przewiń do góry