Smartbuyers - obsługa sprzedaży Amazon

Audyt produktów na Amazonie

Zaufaj naszemu doświadczeniu. Od ponad 10 lat zajmujemy się prowadzeniem sprzedaży na Amazon i wiemy jak osiągnąć sprzedaż  produktu zbliżoną do BESTSELLERA!

Smartbuyers należy do grupy autoryzowanych przez Amazon SPN* dostawców usług i rozwiązań technologicznych.

*Amazon, Amazon Service Provider Network, Amazon SPN, and Amazon SPN logo are trademarks of Amazon.com, Inc. or its affiliates.

Dlaczego Twoje produkty na Amazonie potrzebują audytu?

Łatwo jest stwierdzić, że produkt się nie sprzedaje, dużo trudniej jednak jest określić dokładnie i szczegółowo – dlaczego się nie sprzedaje.

Audyt produktu na Amazonie to usługa obejmująca analizę listingu produktowego na Amazonie sprawdzająca jego jakość i zgodność ze standardami Amazona, a także widoczność na frazy kluczowe organiczne i sponsorowane. Otrzymasz od nas raport obrazujący stan Twojego listingu, elementy wymagające poprawy oraz rekomendacje działań, jakie należy podjąć, aby sprzedaż produktu wzrosła.

Jakie ASIN-y mogą podlegać audytowi?

Wszystkie ASIN-y, których zleceniodawca jest właścicielem marki zarejestrowanej w Brand Registry Amazona bądź wyłącznym ich sprzedawcąSpełnienie powyższych kryteriów pozwala bowiem dokonać niezbędnych zmian dot. opracowywanego listingu w bazie Amazona.

Celem każdego z audytów jest zdefiniowanie obszarów wymagających poprawy oraz ocena listingu w zakresie spełniania kryteriów algorytmu Amazon A10 oraz standardów Amazona w zakresie opracowania listingu produktowego.

Odkryjemy dlaczego produkt się nie sprzedaje i wskażemy Ci dokładnie, krok po kroku, co należy zrobić, aby ta sprzedaż nie tylko się pojawiła, lecz także przynosiła zysk.

Skupiamy się na ASIN-ach

Każdy ASIN poddawany audytowi przechodzi przez ściśle określony proces. Dzięki takiemu schematowi pracy nad produktem, jesteśmy w stanie poznać produkt od podszewki, zrozumieć go i wyciągnąć wnioski właściwe tylko dla tego jednego ASIN’a. Każdy produkt bowiem ma zupełnie inną specyfikację i wymagania w zakresie sprzedaży na Amazonie.

Proces audytu produktu na Amazonie obejmuje m.in.:

  1. Sprawdzenie jakości elementów listingu i ich zgodności ze standardami Amazona
  2. Performance listingu, czyli widoczność na frazy organiczne i sponsorowane na Amazonie
  3. Sales Rank, czyli ranking Twojego produktu na Amazonie
  4. Podsumowanie & Rekomendacje

Otrzymasz od nas audyt produktu na Amazonie, ale co dalej?

W audycie wskażemy Ci dokładnie, które elementy blokują Twój wzrost sprzedaży na danym ASIN-ie. Jednocześnie zaproponujemy zmiany, które zniwelują te problemy i odblokują potencjał produktu (ASIN-u). Kolejnym krokiem są Usługi Poaudytowe realizujące wszystkie rekomendacje zawarte w audycie, analiza potencjału sprzedaży produktu oraz strategia sprzedaży, których wdrożenie jest konieczne do osiągnięcia zamierzonego celu sprzedażowego.

Sprzedajmy to razem!

Amazon umożliwia naprawdę wiele różnorodnych aktywności sprzedażowo-marketingowych. Posiadanie przemyślanej strategii budowania sprzedaży na wielu płaszczyznach i z wykorzystaniem różnych narzędzi to droga prowadząca tylko do sukcesu. Zaufaj naszemu doświadczeniu, praktykujemy to od lat!

Przewiń do góry