
Audyt produktów na Amazonie
Zaufaj naszemu doświadczeniu. Od ponad 10 lat zajmujemy się prowadzeniem sprzedaży na Amazon i wiemy jak osiągnąć sprzedaż produktu zbliżoną do BESTSELLERA!

Smartbuyers należy do grupy autoryzowanych przez Amazon SPN* dostawców usług i rozwiązań technologicznych.
*Amazon, Amazon Service Provider Network, Amazon SPN, and Amazon SPN logo are trademarks of Amazon.com, Inc. or its affiliates.
Dlaczego Twoje produkty na Amazonie potrzebują audytu?
Łatwo jest stwierdzić, że produkt się nie sprzedaje, dużo trudniej jednak jest określić dokładnie i szczegółowo – dlaczego się nie sprzedaje.
Audyt produktu na Amazonie to usługa obejmująca dogłębną analizę konkretnych ASIN-ów na Twoim koncie sprzedażowym. Podejmujemy szczegółowe działania analityczne dla każdego ASIN-a z osobna i kolejno przechodzimy przez wszystkie jego parametry, by ostatecznie ocenić skuteczność dotychczas podjętych działań, odkryć całkowity potencjał produktu i zaproponować tylko te rozwiązania, które skutecznie zbudują sprzedaż na podanym ASIN-ie.
Jakie ASIN-y mogą podlegać audytowi?
Wszystkie ASIN-y, których zleceniodawca jest właścicielem marki zarejestrowanej w Brand Registry Amazona bądź wyłącznym ich sprzedawcą. Spełnienie powyższych kryteriów pozwala nam dokonać niezbędnych zmian dot. opracowywanego listingu w bazie Amazona.
Celem każdego z audytów jest zdefiniowanie obszarów wymagających poprawy oraz ocena listingu w zakresie spełniania kryteriów algorytmu Amazon A10.
Odkryjemy dlaczego produkt się nie sprzedaje i wskażemy Ci dokładnie, krok po kroku, co należy zrobić, aby ta sprzedaż nie tylko się pojawiła, lecz także przynosiła zysk.
Skupiamy się na ASIN-ach
Każdy ASIN poddawany audytowi przechodzi przez ściśle określony proces. Dzięki takiemu schematowi pracy nad produktem, jesteśmy w stanie poznać produkt od podszewki, zrozumieć go i wyciągnąć wnioski właściwe tylko dla tego jednego ASIN’a. Każdy produkt bowiem ma zupełnie inną specyfikację i wymagania w zakresie sprzedaży na Amazonie.
Proces audytu produktu na Amazonie obejmuje m.in.:
- Analizę danych historycznych ASIN’u
- Sprawdzenie jakości elementów listingu
- Analizę istniejącego trafficu i konwersji listingu
- Podsumowanie & Rekomendacje
Otrzymasz od nas audyt produktu na Amazonie, ale co dalej?
W audycie wskażemy Ci dokładnie, które elementy blokują Twój wzrost sprzedaży na danym ASIN-ie. Jednocześnie zaproponujemy zmiany, które zniwelują te problemy i odblokują potencjał produktu (ASIN-u). Kolejnym krokiem są Usługi Poaudytowe realizujące wszystkie rekomendacje zawarte w audycie, analiza potencjału sprzedaży produktu oraz strategia sprzedaży, których wdrożenie jest konieczne do osiągnięcia zamierzonego celu sprzedażowego.
Sprzedajmy to razem!
Amazon umożliwia naprawdę wiele różnorodnych aktywności sprzedażowo-marketingowych. Posiadanie przemyślanej strategii budowania sprzedaży na wielu płaszczyznach i z wykorzystaniem różnych narzędzi to droga prowadząca tylko do sukcesu. Zaufaj naszemu doświadczeniu, praktykujemy to od lat!
Zapytaj o ofertę - wypełnij formularz
*pole wymagane
Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą wykorzystane do jednorazowego kontaktu i nie będą przetwarzane.