Smartbuyers - obsługa sprzedaży Amazon

Sprzedaż na Amazon - wsparcie w zarządzaniu sprzedażą

Smartbuyers – ekspert i autoryzowany przez Amazon partner w obsłudze sprzedaży B2B i B2C z ponad 15 letnim doświadczeniem.

Wspieramy każdy etap sprzedaży na Amazon!

Jak rozpocząć sprzedaż na Amazon?

Dlaczego warto prowadzić sprzedaż produktów na Amazon?

Jeżeli chodzi o sprzedaż na Amazon, to platforma ta daje wiele możliwości dotarcia z ofertą do klientów z wielu krajów w Europie i na świecie. Dzięki temu sprzedawcy oferują swoje towary nie tylko na rynku lokalnym lecz mają szansę rozpocząć sprzedaż na wielu innych rynkach.

 Amazon posiada wysoką rozpoznawalność i wiarygodność w ocenie użytkowników na całym świecie, jako platforma dla sprzedających jak i kupujących, co pozwala sprzedawcom skutecznie i efektywnie budować zasięgi, rozpoznawalność swojej marki oraz zdobywać coraz to nowych klientów.

Pierwsze kroki w sprzedaży na Amazon – założenie konta

Pierwsza rzecz, jaką będziesz musiał zrobić, zanim zaczniesz sprzedaż na Amazon to przejść przez proces rejestracji i weryfikacji firmy, aby móc założyć konto sprzedawcy na Amazon. Do wyboru masz dwie opcje: konto INDYWIDUALNE lub PROFESJONALNE.

Jeśli chcesz sprzedawać na Amazon więcej niż jeden produkt i chcesz rozwijać swój biznes, rekomendujemy wybranie konta typu PROFESJONALNEGO. W wersji konta INDYWIDUALNEGO opłaca się sprzedawać jedynie do 40 produktów miesięcznie. Wersja PRO jest co prawda płatna, ale możesz sprzedawać tyle produktów, ile chcesz.

Czy aby sprzedawać na Amazon, konieczne jest założenie firmy?

Sprzedawanie na Amazon jest możliwe też dla osób nie prowadzących działalności gospodarczej tylko w planie indywidualnym, dla osób prowadzących  jednoosobową działalność gospodarcza (JDG) a także dla spółek posiadających odrębną osobowość prawną dostępny jest plan profesjonalny. 

Natomiast sprzedaż produktów na Amazon bez firmy nie jest możliwa w planie profesjonalnym co np. odbiera możliwość korzystania z usług Amazon takich jak FBA (Fulfilled by Amazon) czy też prowadzenia innych działań dostępnych tylko dla kont profesjonalnych. 

Zarządzanie sprzedażą na Amazon w formacie FBA i FBM - prowadzenie konta

Amazon – to największa w Europie i na świecie platforma sprzedaży online. Łączna liczba użytkowników Amazon w Europie wynosi około 340 mln! W naszym kraju marketplace Amazon również cieszy się ogromną popularnością. Sprzedaż na Amazonie w Polsce stale rośnie.

Dostępne formaty sprzedaży na Amazon

B2C

Sprzedaż detaliczna

FBM

Fulfilled by Merchant

B2B

Sprzedaż hurtowa

FBA

Fulfilled by Amazon

Sprzedaż produktów na Amazon odbywa się w formacie B2C i B2B. Jako sprzedawca na Amazon możesz wybrać rodzaj logistyki: w formacie Amazon FBA (wysyłka produktów z magazynu Amazon) lub formacie FBM (wysyłka zamówień przez sprzedawcę z magazynu własnego).

Sprzedaż na Amazonie jest możliwa na terenie Unii Europejskiej, w krajach takich jak: Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Hiszpania, Włochy i inne

Zwiększ sprzedaż na Amazon z pomocą profesjonalistów z ponad 15-letnim doświadczeniem!

Jak wspieramy Twoją sprzedaż na Amazon?

Pełna obsługa sprzedaży na Amazon – obsługa konta

Z nami zyskujesz kompleksowe wsparcie w zarządzaniu swoim kontem i sprzedażą na Amazon. Powierzając nam administrację konta, zajmujemy się katalogowaniem produktów, aktualizacją cen produktów oraz stanów magazynowych, obsługą FBA (w tym awizowaniem dostaw), komunikacją z kupującymi oraz ochroną zdrowia Twojego konta. Możesz powierzyć nam obowiązki związane z obsługą konta, co pozwoli Ci skupić się na rozwijaniu swojego biznesu.

Budowanie sprzedaży na Amazon

Proponujemy kompleksowe działania reklamowe i promocyjne dla Twoich produktów na Amazon, skierowane zarówno do klientów detalicznych, jak i biznesowych. Analizujemy marżowość sprzedaży produktów, opracowując spersonalizowane strategie i prognozy sprzedażowe. Wykorzystując narzędzia Amazona, wspieramy nieustanny wzrost Twojej sprzedaży na Amazon!

Pozycjonowanie listingów

Sprzedaż na Amazon idzie w parze z dobrze wypozycjonowanymi listingami. Wybieramy frazy kluczowe, które najbardziej przysłużą się Twojemu produktowi na danym rynku i optymalizujemy treści Twojego listingu pod te frazy kluczowe. Nasi copywriterzy stworzą dobrze zoptymalizowany listing dla Twojego produktu w docelowym języku marketplace, na którym prowadzona jest sprzedaż na Amazon. Proponujemy również działania dodatkowe poza Amazon, które wpłyną na zwiększenie widoczności Twoich produktów wewnątrz Amazona.

Analizy i audyty dot. sprzedaży na Amazon

Przeprowadzamy analizy potencjału sprzedażowego Twojego produktu oraz identyfikujemy najlepiej sprzedającą konkurencję. Przygotowujemy rekomendacje dotyczące atrakcyjności listingów dla kupujących i wspieramy ich wdrożenie. Przeprowadzamy audyty kont Amazon i listingów produktowych, a także audyty porównawcze, które pomogą Ci zrozumieć, jak Twój listing wypada na tle konkurencji i w jaki sposób możesz zwiększyć sprzedaż na Amazon.

Kampanie Amazon Ads

Każdego klienta traktujemy indywidualnie. Po zapoznaniu się z historią sprzedaży na Amazon, asortymentem oraz analizie rynku ustalamy budżet reklamowy i cele sprzedażowe. Dzięki temu dobieramy optymalny zakres usług, aby maksymalizować korzyści z kampanii reklamowych, które wspierają sprzedaż na Amazon. Z nami zwiększysz widoczność swoich produktów i poprawisz wyniki sprzedaży!

Budowanie wizerunku marki

Zajmujemy się całym procesem rejestracji marki na Amazon (Brand Registry). Opracowujemy kompleksowo A+ Contenty, Brand Story, Brand Store. Oferujemy wsparcie w każdym obszarze m.in. opracowania grafik, infografik, treści w docelowych językach sprzedaży czy haseł marketingowych. Dbamy o spójność wizerunku marki w obrębie wszystkich elementów listingu.

Obsługa prawna

Ściśle współpracujemy z partnerskimi kancelariami prawnymi, aby zapewnić naszym klientom kompleksowe wsparcie prawne w zakresie sprzedaży na Amazon. Nasi prawnicy pomagają w opracowaniu regulaminów Amazon, rejestracji marki w EUIPO, rejestracji i raportowaniu VAT czy spełnieniu wymagań wynikających z unijnej dyrektywy GPSR. Dzięki temu możesz skoncentrować się na rozwoju swojego biznesu, mając pewność, że aspekty prawne są w dobrych rękach.

Wsparcie merytoryczne

Przez cały okres współpracy masz stały kontakt z naszymi specjalistami z różnych obszarów sprzedaży na Amazon. Chętnie dzielimy się naszą wiedzą, odpowiadając na Twoje pytania oraz wskazując najlepsze rozwiązania. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz pomocy w optymalizacji listingów, strategii marketingowych czy kwestiach prawnych, jesteśmy tutaj, aby zapewnić Ci kompleksowe wsparcie na każdym etapie sprzedaży na Amazon.

Oferujemy kompleksową obsługę sprzedaży na Amazon

Wspieramy wszelkie procesy związane z prowadzeniem sprzedaży na Amazonie od A do Z. Dołącz do grona sprzedawców, którym pomagamy prowadzić biznes w sektorze e-commerce – sprzedaż na Amazonie.

Zapraszamy także do sprawdzenia naszego poradnika dotyczącego sprzedaży na Amazon, w którym można znaleźć dokładne instrukcje procesu sprzedaży na Amazonie: Sprzedaż na Amazon krok po kroku – kompletny poradnik.

Sprzedawaj na Amazon i rozwijaj swój biznes!

Oferujemy wsparcie już od samego początku sprzedaży na Amazon. Wspomagamy sprzedawców podczas procesu rejestracji konta B2C oraz B2B na Amazon. Doradzamy w zakresie wyboru planu sprzedaży, ustalaniu stawki podatku VAT, modelu logistyki czy kwestii formalnych. Jednocześnie oferujemy naszą wiedzę i doświadczenie z zakresu budowania sprzedaży, ustalania jej celów i kolejnych kroków rozwoju sprzedaży na Amazon.

Pierwsze kroki w sprzedaży na Amazon powinny opierać się o przemyślaną strategię sprzedażową. Na jej podstawie dokonuje się wstępnych ustawień konta. Wszelkie elementy związane z rozpoczęciem sprzedaży na Amazon powinny być nieodłącznie związane z poukładanym planem dla konkretnego biznesu i celami, które dany sprzedawca chce osiągnąć. Na tym etapie prowadzimy analizy rynku i konkurencji, a na ich podstawie doradzamy, jakie rynki czy kategorie są najkorzystniejsze dla sprzedawcy. Zajmujemy się także wdrażaniem ustawień na koncie sprzedażowym na Amazon.
Stworzenie oferty sprzedażowej zoptymalizowanej zarówno pod kupujących, jak i algorytmy wyszukiwarki Amazona jest czasochłonnym zadaniem dla sprzedawcy. Wymaga też posiadania przemyślanej strategii sprzedażowej, która pozwoli na maksymalizację zysku ze sprzedaży. Zajmujemy się kompletnym katalogowaniem produktów na Amazonie – zarówno tych istniejących w katalogu, jak i zupełnie nowych produktów. Optymalizujemy wszelkie dane produktowe (m.in. nazwę, zdjęcia, opis produktu, warianty a także cenę) w taki sposób, by końcowa oferta sprzedaży była atrakcyjna dla klienta końcowego i łatwo widoczna w wyszukiwarce Amazona.
Amazon Advertising to trzecie po Google i Facebooku środowisko reklamowe. Odpowiednie wykorzystanie narzędzi reklamowych od Amazona pozwala na skuteczne zwiększenie sprzedaży. Reklamy na Amazonie wspomagają budowanie świadomości marki czy zwiększanie lojalności klientów. Oferujemy planowanie i wdrażanie skutecznych kampanii reklamowych opartych na potrzebach i budżecie konkretnego sprzedawcy. Prowadzimy kampanie PPC (sponsored products, sponsored brands), display, audio i video. Wspomagamy w określaniu celów reklamowych. Dobieramy najlepiej konwertujące słowa kluczowe i grupy docelowe, do których targetowana jest reklama.
Nieważne czy tyczy się to sprzedaży B2C czy B2B – cena towaru na Amazon powinna odpowiadać na zapotrzebowanie rynku. Z pomocą autorskich narzędzi i wiedzy z zakresu polityki cenowej na Amazonie, wspomagamy sprzedawców w ustalaniu cen sprzedaży. Przeprowadzamy analizy rynku i cen konkurencji, a także reagujemy na zmiany w obrębie tych czynników, by cena zawsze była adekwatna do zapotrzebowania, co przekłada się na liczbę sprzedanych produktów na Amazon.
Każdy biznes rządzi się swoimi prawami. Dla niektórych sprzedawców korzystniejszy będzie model FBM, dla innych FBA, a dla jeszcze innych – dropshipping. Na podstawie potrzeb konkretnego sprzedawcy, pomagamy w wyborze odpowiedniego modelu logistyki oraz optymalizujemy cały późniejszy proces wysyłki towarów. Od sprawnej logistyki zależy bowiem zadowolenie klienta końcowego, a więc także opinie o produkcie.

Dobry feedback o produkcie widoczny w opiniach na Amazonie to bardzo cenny czynnik przy zwiększaniu sprzedaży. By uzyskać dobre opinie, konieczne jest zapewnienie klientowi końcowemu szybkiej i rzeczowej obsługi klienta. Nasi specjaliści od Customer Satisfaction mogą zająć się tym procesem i odciążyć sprzedawcę w codziennych obowiązkach. Każdego klienta końcowego traktujemy profesjonalnie i zapewniamy najwyższą jakość obsługi klienta.

Smartbuyers należy do grupy autoryzowanych przez Amazon SPN* dostawców usług i rozwiązań technologicznych.

*Amazon, Amazon Service Provider Network, Amazon SPN, and Amazon SPN logo are trademarks of Amazon.com, Inc. or its affiliates.

Sprzedaż na Amazon z Polski

Od kilku lat jest możliwość prowadzenia na Amazon sprzedaży z Polski. To świetny sposób, by dotrzeć do klienta zagranicznego z ofertą krajową i sprzedawać różnorodne produkty produkowane w naszym kraju.

Pamiętaj jednak, że wszystkie opisy i treści powinny zostać profesjonalnie przetłumaczone, ponieważ Twoi klienci to będą głównie osoby spoza Polski. Ale nie przejmuj się, w tym także Ci pomożemy!

Dlaczego warto rozpocząć z nami sprzedaż na Amazon

Amazon

Przeprowadzimy Cię przez cały proces zakładania konta oraz optymalizację jego ustawień. Z naszym wsparciem Twoja firma zyska szansę na realny rozwój w zakresie sprzedaży na Amazonie.

Z łatwością dotrzesz do wielu klientów indywidualnych i biznesowych, dzięki czemu zwiększysz zyski z prowadzenia swojego biznesu!

Jeśli nie wiesz, w jaki sposób zacząć, podpowiemy Ci, jak sprzedawać na Amazonie do różnych krajów Unii Europejskiej m.in. Niemiec czy Wielkiej Brytanii. Zajmiemy się również prowadzeniem konta na Amazon.

Najczęściej zadawane pytania
dotyczące sprzedaży na Amazon

Jest to sprzedaż online dla firm oferujących swoje produkty w dwóch wariantach: B2C I B2B. Sprzedaż odbywa się na dwa sposoby tj.: FBA (fulfilled by Amazon) i FBM (fulfilled by Merchant).

Koszt podstawowy dla firm to abonament miesięczny około €39 oraz prowizja od sprzedaży, która kształtuje się od 7% do 15% w zależności od kategorii produktu.

Należy rozpocząć od założenia konta na Amazon, a następnie wystawienia aukcji, listingów. Należy również pamiętać o kosztach logistyki do krajów, w których planowana jest sprzedaż produktów.

Obsługa Amazon zaczyna się od założenia konta, a następnie skatalogowania produktów.
Pierwszą metodą na pozyskanie nowych klientów jest dobra cena produktu. Druga to uruchomienie kampanii reklamowej Amazon Ads PPC. Warto promować produkt w social mediach, a także za pomocą np. Google Ads oraz innych metod promocji i marketingu. Dzięki temu klienci zauważą produkt.
Jest to możliwe za pomocą narzędzi dostępnych bezpłatnie dla sprzedawców. Są również płatne narzędzia oferowane przez inne firmy specjalizujące się w pozyskiwaniu danych i ich przetwarzaniu.

Aktywnie i kompleksowo wspomagamy i obsługujemy proces przygotowania oferty i prowadzenia sprzedaży na Amazon, Ebay, Etsy

Oferta sprzedaży

Przygotowanie oferty

Nasz zespół kompleksowo przygotuje opisy produktów, aukcje w standardzie Amazon w wymaganych językach obcych z uwzględnieniem kosztów logistycznych.

Założenie i prowadzenie konta

Założenie konta firmowego

W zakres naszych usług wchodzi obsługa konta Amazon. Oferujemy pomoc przy rejestracji konta na Amazon od momentu kompletacji wymaganych dokumentów po optymalizację ustawień konta.

Sprzedaż B2B i B2C

Sprzedaż B2B i B2C

Oferujemy obsługę konta na profesjonalnym poziomie. Z użyciem szerokiej gamy narzędzi sprzedażowo-reklamowych opracowujemy i wdrażamy strategie sprzedaży, kampanie reklamowe PPC na Amazon i innych platformach, marketplace’ach, produktów w formacie B2B jak i B2C.

Rejestracja Brandu

Oferujemy pomoc przy rejestracji brandu Twoich produktów na platformie Amazon dla poszczególnych krajów lub całej Unii Europejskiej.

Wypełnij poniżej formularz kontaktowy aby otrzymać ofertę współpracy

Formularz Kontaktowy

*pole wymagane

Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą wykorzystane do jednorazowego kontaktu i nie  będą przetwarzane.

Przewiń do góry