Reklama na Amazon

Amazon jest trzecim co do wielkości globalnym środowiskiem reklamowym – wyprzedzają go jedynie Google i Facebook. Zwiększanie zysków ze sprzedaży na Amazon nierozerwalnie wiąże się z prawidłowym planowaniem i wdrażaniem strategii reklamowych w Amazon Ads. Od ponad dziesięciu lat zajmujemy się tworzeniem i realizowaniem planów reklamowych na Amazonie, dlatego też w naszej ofercie znalazło się wsparcie w zakresie reklamy na Amazon.

Reklama Amazon kluczem do zwiększania zysków

Ponad 300 milionów sprzedawców na całym świecie oferuje swoje produkty na Amazonie. Na tak szerokiej bazie danych, jaką są kupujący na Amazonie, można prowadzić złożone działania reklamowe oparte o szczegółowe wytyczne. Mądre wykorzystanie narzędzi reklamowych na Amazonie może więc sprawić, że sprzedawca dotrze ze swoją reklamą do odpowiednio sprofilowanych osób o zwiększonym prawdopodobieństwie zakupu produktu. Dobrze ustawiona reklama na Amazonie pozwala więc na znaczne zwiększenie zasięgu oferty, a w efekcie podniesienie konwersji ze sprzedaży, a więc i zysków sprzedawcy.

Produkty i marki sponsorowane reklama Amazon PPC

Na podstawie wieloletniej wiedzy i doświadczenia oraz autorskich narzędzi tworzymy skuteczne kampanie reklamowe PPC na Amazonie, które mają bezpośrednie przełożenie na podniesienie wyników sprzedaży. Reklama PPC (ang. pay-per-click) rozliczana jest na postawie efektów danej kampanii, w tym przypadku sprzedawca ustawiający reklamę płaci za kliknięcie w nią. W Amazon Ads reklama PPC jest dostępna dla produktów sponsorowanych (ang. sponsored products) oraz marek sponsorowanych (sponsored brands). Najbardziej popularnym rozwiązaniem reklamowym na Amazonie są właśnie produkty sponsorowane. W przypadku marek sponsorowanych sprzedawca musi posiadać wiele produktów w określonej kategorii oraz markę własną.

Korzystanie z reklam na Amazonie wymaga znajomości narzędzi reklamowych Amazona oraz świadomości działań konkurencji. Oferujemy pełną obsługę reklam PPC na Amazonie ukierunkowaną na wcześniej ustalony cel reklamowy. Za pomocą reklam Amazon możemy wpłynąć na budowanie świadomości marki lub nowych produktów, poszerzenie zasięgów produktu poprzez promocje i wyprzedaże czy też bezpośrednio na zwiększenie konwersji w danej kampanii reklamowej.

Sponsorowana reklama display, audio i video

Amazon Ads udostępnia również inne środki reklamowe jak m.in. reklama display, audio i video. W przypadku reklam display mówimy o automatycznie generowanych kreacjach reklamowych. Jeśli chodzi o reklamy audio – tutaj można ustawiać reklamy odtwarzane na mobile i desktop w bezpłatnym narzędziu Amazon Music na urządzeniach obsługujących Alexa. Reklamy video natomiast pojawiają się w połączonych kanałach TV oraz sieciach wydawców (także poza Amazonem). Wszystkie te typy reklam wymagają prawidłowego określenia grupy docelowej, do której dana reklama ma dotrzeć.

Zajmujemy się planowaniem i wdrażaniem reklam display, audio i video. Każda z przygotowanych przez nas reklam jest poprzedzona dogłębną analizą potrzeb i rynku, dzięki czemu maksymalizujemy jej skuteczność. Na podstawie odpowiednich parametrów i słów kluczowych targetujemy reklamy do najlepiej konwertujących grup docelowych.

Wsparcie w budowaniu marki na Amazon

Reklamy na Amazon mogą służyć bezpośredniemu budowaniu widoczności marki. Biorąc pod uwagę ogromną konkurencję na Amazonie, widać wyraźnie jak ważne jest dotarcie ze swoją ofertą sprzedaży do właściwych użytkowników. Budowanie świadomości marki na Amazon jest możliwe przy użyciu wszelkiego typu reklam dostępnych w Amazon Ads, jednak najlepsze wyniki dają reklamy video, audio i display. Jednocześnie każdy typ reklamy na Amazon ma wpływ na poprawę wyników sprzedażowych.

Oferujemy wsparcie dla sprzedawców w zakresie budowania rozpoznawalności marki na Amazonie. Tworzymy skuteczne plany sprzedażowo-marketingowe, wdrażamy je i optymalizujemy w czasie rzeczywistym, by osiągnąć najlepsze wyniki.

Plany reklamowe i sprzedażowe

Z doświadczenia w sprzedaży na Amazon wiemy, że każda kampania reklamowa jest zupełnie inna, a każdy sprzedawca ma swoje cele reklamowe i potrzeby. Oferujemy więc całkowicie spersonalizowane plany reklamowe i sprzedażowe. Każda współpraca z konkretnym sprzedawcą na Amazon poprzedzona jest analizą konkurencyjności w danej kategorii lub produkcie, badaniem rynku i potrzeb sprzedawcy oraz poznaniem celów reklamowych. Tworzymy kompletne strategie reklamowe na Amazon, wykorzystujące najbardziej skuteczne dla danego biznesu narzędzia reklamowe Amazona.

Niestandardowe wsparcie reklamowe

Poza standardowymi działaniami reklamowymi w obrębie Amazon Ads, oferujemy także niestandardowe rozwiązania reklamowe mające przełożenie na zwiększenie sprzedaży, budowanie świadomości marki czy docieranie do nowych grup docelowych. Dysponujemy narzędziami i wiedzą umożliwiającymi podjęcie najbardziej efektywnych aktywności reklamowych na Amazonie. Nasi specjaliści na podstawie wieloletniego doświadczenia w tworzeniu spersonalizowanych reklam na Amazonie przygotowują strategie reklamowe szyte na miarę. Oferujemy również usługi konsultingowe w zakresie sprzedaży na Amazonie.

Przewiń do góry