Obsługa i rejestracja marki na Amazon

Brand registry, czyli rejestracja marki na Amazon, jest kluczowym krokiem do budowania wizerunku sprzedawcy i ochrony znaku towarowego sprzedawcy. Wprowadzenie swojej marki na Amazon wiąże się jednak ze spełnieniem wymagań platformy i wniesieniem odpowiednich opłat.

Zarejestrowanie marki na Amazon otwiera sprzedawcy nowe możliwości sprzedażowe i reklamowe. Oferujemy zarówno pomoc w rejestracji nowej marki na Amazon, jak i jej późniejszą obsługę, rozwój i promowanie.

Ochrona znaku towarowego

Na Amazonie możliwa jest rejestracja marki obecnej już w zewnętrznych urzędach i organizacjach odpowiedzialnych właśnie za rejestrowanie znaków towarowych. By znak towarowy sprzedawcy był chroniony i respektowany – najlepiej zarejestrować swoją markę w EUIPO – European Union Intelectual Property Organisation. Organizacja ta jest organem wydzielonym w Unii Europejskiej i zapewnia ochronę znaku towarowego na terenie całej Unii. To pierwszy krok.

Mając już zarejestrowaną markę w odpowiedniej organizacji należy zarejestrować markę na Amazonie. Amazon Brand Registry umożliwia sprzedawcy szersze zarządzanie swoim produktem, a właściwie całą marką. Sprzedawca zyskuje ochronę, nowe możliwości reklamowe oraz dostęp do osobnego panelu powiązanego z kontem Amazon Seller lub Vendor.

Rejestracja nowej marki na Amazon

  1. Oferujemy wsparcie merytoryczne i techniczne w zakresie rejestracji marki na Amazon.
  2. Wspieramy sprzedawcę podczas całego procesu rejestracji nowego brandu.

Przez proces rejestracji marki na Amazon przeprowadziliśmy już setki sprzedawców, dzięki czemu doskonale znamy wszystkie etapy rejestrowania marki na Amazon oraz wymagania formalne. Dzięki naszemu wsparciu sprzedawca zyskuje pewność, że jego znak towarowy jest w pełni chroniony prawnie oraz spełnia wymagania Amazona odnośnie rejestracji marki.

Obsługa marki na Amazonie

Sprzedawca posiadający certyfikat rejestracji marki, ma możliwość uruchomienia konta Brand Registry, w którym przekazuje do Amazona tenże certyfikat. Po jego zaakceptowaniu przez platformę, na koncie Amazon Seller lub Amazon Vendor automatycznie otwierają się nowe narzędzia przeznaczone właśnie dla właścicieli zarejestrowanych marek. Jedną z najważniejszych funkcjonalności tego typu jest Store Front, czyli narzędzie umożliwiające stworzenie własnego sklepu dla danej marki. Sprzedawca ma możliwość uzupełnienia pełniejszych danych produktowych dla konkretnego brandu, a także narzędzia reklamowe do promowania marek własnych.

Zajmujemy się pełną obsługą marki na Amazonie. W naszej ofercie znajdują się m.in.:

  • optymalizacja contentu produktowego w obrębie marki na Amazon
  • tworzenie sklepu marki
  • zarządzanie marką na Amazonie
  • promowanie i zwiększanie widoczności marki na Amazonie

Amazon Store Front – tworzenie sklepu marki

Store Front to nic innego jak osobny sklep dla danej marki w obrębie platformy Amazon. Taki sklep na Amazonie zyskuje inny wygląd i umożliwia dodawanie contentu dedykowanego całej marce produktowej (opisów, zdjęć, filmów, materiałów reklamowych).

Store Front jest więc miejscem, w którym można pracować nad wizerunkiem całej marki, a także firmy. Kupujący natomiast ma łatwą możliwość przeglądania wszystkich ofert sprzedaży w obrębie danego brandu w sklepie. Sprzedawca natomiast uzyskuje dostęp do statystyk i zachowań użytkowników odwiedzających sklep danej marki. W ten sposób można dostrzec, w którym elemencie Store Front przydałaby się optymalizacja celem zwiększenia zysków ze sprzedaży.

W obrębie naszych usług znajduje się tworzenie i pełna obsługa Store Front dla danej marki produktowej. Oferujemy wsparcie w:

  • przygotowaniu zoptymalizowanych materiałów reklamowych
  • zakresie odpowiednich strategii komunikacyjnych i wizerunku brandu

Jednocześnie śledzimy wyniki Store Front i wprowadzamy niezbędne optymalizacje w czasie rzeczywistym.

Promowanie marki na Amazon

Sprzedawca posiadający zarejestrowaną markę na Amazonie uzyskuje dostęp do narzędzi reklamowych Sponsored Brands. Jest to możliwość dodawania reklam PPC (pay-per-click) kierujących właśnie do marek produktowych. Taka reklama może prowadzić do Store Front (czyli sklepu marki), produktu lub grupy produktów.

W praktyce reklama Sponsored Brands, po wpisaniu określonej frazy kluczowej, pokazuje potencjalnemu klientowi na górze wyników wyszukiwania logo marki wraz z odnośnikiem do Store Front czy produktu.

Nasze usługi promowania marki na Amazon obejmują zarówno planowanie, jak i wdrażanie strategii reklamowo-sprzedażowych.

  1. Zajmujemy się ustawianiem reklam PPC dla brandów sponsorowanych przy uprzednim określeniu odpowiednich kryteriów i celów reklamy (m.in. konkurencyjności kategorii produktowej, budżetu sprzedawcy, grupy docelowej czy słów kluczowych).
  2. Skutecznie kreujemy wizerunek brandu, a nasze działania prowadzą do zwiększenia zysków ze sprzedaży na Amazon.
Przewiń do góry