logo-poziome.png

Obsługa i rejestracja marki na Amazon

Brand registry, czyli rejestracja marki na Amazon, jest kluczowym krokiem do budowania wizerunku sprzedawcy i ochrony znaku towarowego sprzedawcy.

Smartbuyers należy do grupy autoryzowanych przez Amazon SPN* dostawców usług i rozwiązań technologicznych.

Zamów rejestrację marki na Amazon

Dlaczego warto mieć zarejestrowaną markę na Amazonie?​

  1. Zabezpieczasz swoją markę. Posiadając Brand Registry możesz wykrywać i zgłaszać podejrzenia naruszania własności intelektualnej dzięki narzędziom, które udostępni Ci Amazon. Masz zatem pełną kontrolę nad tym, jak postrzegana i oceniana jest Twoja marka.
  2. Zyskujesz możliwość stworzenia bardziej atrakcyjnej oferty dla kupującego. Posiadanie Brand Registry otwiera dostęp do dodatkowych narzędzi na Amazonie, jakimi są m.in. Content A+, Brand Story, Brand Store czy Kampanie brandowe. Dzięki nim masz możliwość nie tylko szerzej przedstawić swój produkt, lecz także uatrakcyjnić go o dodatkowe zdjęcia czy infografiki. W ten sposób możesz budować rozpoznawalność i zaufanie klientów do Twojej marki na Amazonie.
  3. Możesz monitorować swoje wyniki. Masz dostęp do narzędzi, które gromadzą dla Ciebie informacje odnośnie ochrony Twojej marki na Amazonie, dzięki czemu jesteś na bieżąco z wszelkimi podjętymi działaniami – zarówno przez siebie, jak i podjętymi przez Amazon.

Zarejestrowanie marki na Amazon otwiera sprzedawcy nowe możliwości sprzedażowe i reklamowe. Oferujemy zarówno pomoc w rejestracji nowej marki na Amazon, jak i jej późniejszą obsługę, rozwój i promowanie.

Uwaga: Rejestracja marki na Amazonie musi być poprzedzona rejestracją marki w EUIPO. 

Zajmiemy się budowaniem marki na Amazonie dla Twoich produktów!

Po zarejestrowaniu marki w Amazon Brand Registry otrzymujesz dostęp do szeregu korzystnych narzędzi mających wpływ zarówno na ochronę Twojej marki, jak i tworzenie atrakcyjnej oferty sprzedażowej dla klientów końcowych.

Oferujemy wsparcie w zakresie opracowania i wdrożenia m.in.:

Budowanie marki na Amazon - Content A+

Pozwala na wizualne przestawienie opisu produktu na Amazon. Możesz wyróżnić swój produkt na tle konkurencji dzięki zamieszczeniu w opisie zdjęć czy infografik. Dodanie Contentu A+ w listingu produktu może pozytywnie wpłynąć na podniesienie konwersji ze sprzedaży. Atrakcyjne listingi produktowe na Amazon zwiększają zaufanie klientów końcowych, co przekłada się na szybsze podejmowanie decyzji o zakupie. Możesz użyć Contentu A+, aby zaprezentować Twoją markę i funkcjonalności produktu bezpośrednio na stronie produktowej na Amazon.

Zamów usługę opracowania Content A+ na Amazonie

Oferujemy wsparcie w zakresie opracowania i wdrożenia na Amazon kompletnego elementu Content A+ dla Twoich produktów.

W ramach usługi możemy:

W zależności od potrzeb, możemy pracować na materiałach dostarczonych nam przez klienta lub stworzyć Content A+ “od zera”. Wszystkie elementy tj. grafiki, treści są przedstawiane klientowi do akceptacji. Ostateczny projekt Content A+ jest publikowany na Amazon po uzyskaniu akceptacji klienta.

Budowanie marki na Amazon - Brand Story

Brand Story pojawia się bezpośrednio nad tradycyjnym opisem A+ Content w połowie strony listingu i może być stosowany do wszystkich numerów ASIN pod Twoją marką. Nie musisz więc tworzyć unikalnego Brand Story dla każdego produktu. Obecność Brand Story na listingu przekłada się na zwiększanie cross-sells, budowanie zaufania do Twojej marki, a także ma wpływ na zwiększanie rozpoznawalności Twojej marki. Możesz w nim zamieścić najważniejsze wartości dla Twojej marki, zachęcające do zakupu grafiki czy hasła.

Oferujemy opracowanie całego elementu Brand Story dla Twojej marki od A do Z. Zajmujemy się tworzeniem grafik oraz treści w docelowym języku, a także wdrażaniem elementu na Amazonie.

Budowanie marki na Amazon - Brand Store

Unikalny sklep dla Twojej marki na Amazonie. Możesz w nim zamieścić wszystkie produkty, które sprzedajesz na Amazonie z podziałem na kategorie. Posiadanie sklepu brandowego na Amazonie to szansa na zwiększenie udziału tzw. cross-sell, czyli sprzedaży produktów powiązanych, komplementarnych, które są dostępne w Twoim sklepie na Amazonie.

Sklep brandowy na Amazon to nowe możliwości dla Twojego biznesu: 

  • Uzyskujesz własny unikalny adres url na Amazonie 
  • Twój sklep indeksuje się w wyszukiwarce Google 
  • Zyskujesz możliwość kierowania ruchu zewnętrznego na sklep na Amazonie 
  • Oferujesz swoim klientom lepszą prezentację swoich produktów 
  • Podnosisz świadomość i budujesz zaufanie do marki 
  • Otrzymujesz dostęp do nowych narzędzi reklamowych na Amazonie 
  • Zwiększa się sprzedaż i ranking Twoich produktów! 

Zamów usługę założenia sklepu brandowego na Amazonie 

Oferujemy założenie sklepu brandowego na Amazon składającego się w podstawowej wersji ze strony głównej oraz do 5 kategorii. W zależności od potrzeb klienta – sklep może posiadać więcej podstron kategorii.  

W ramach usługi: 

  • Budujemy szablon graficzny sklepu 
  • Przygotowujemy grafiki i banery reklamowe 
  • Tworzymy treści marketingowe w języku marketplace’a 
  • Wdrażamy sklep na Amazonie 

Dodatkowo, oferujemy usługę pozycjonowania sklepu brandowego w Google celem pozyskiwania trafficu organicznego także spoza Amazon. 

Budowanie marki na Amazonie - Sponsored Brands

Typ kampanii reklamowych na Amazon dostępny tylko dla zarejestrowanych marek. Kampanie sponsored brands mogą pomóc klientom odkryć Twoją markę i produkty dzięki kreatywnym reklamom, które pojawią się w odpowiednich wynikach wyszukiwania na Amazonie.

Zajmujemy się kompleksowym prowadzeniem kampanii Sponsored Brands na Amazonie, zaufaj naszemu doświadczeniu – robimy to od lat!

Najważniejsze kroki w budowaniu marki na Amazonie

1. Ochrona znaku towarowego

Na Amazonie możliwa jest rejestracja marki obecnej już w zewnętrznych urzędach i organizacjach odpowiedzialnych właśnie za rejestrowanie znaków towarowych. By znak towarowy sprzedawcy był chroniony i respektowany – najlepiej zarejestrować swoją markę w EUIPO – European Union Intelectual Property Organisation. Organizacja ta jest organem wydzielonym w Unii Europejskiej i zapewnia ochronę znaku towarowego na terenie całej Unii. To pierwszy krok.

Mając już zarejestrowaną markę w odpowiedniej organizacji należy zarejestrować markę na Amazonie. Amazon Brand Registry umożliwia sprzedawcy szersze zarządzanie swoim produktem, a właściwie całą marką. Sprzedawca zyskuje ochronę, nowe możliwości reklamowe oraz dostęp do osobnego panelu powiązanego z kontem Amazon Seller lub Vendor.

2. Rejestracja nowej marki na Amazon

  1. Oferujemy wsparcie merytoryczne i techniczne w zakresie rejestracji marki na Amazon.
  2. Wspieramy sprzedawcę podczas całego procesu rejestracji nowego brandu.

Przez proces rejestracji marki na Amazon przeprowadziliśmy już setki sprzedawców, dzięki czemu doskonale znamy wszystkie etapy rejestrowania marki na Amazon oraz wymagania formalne. Dzięki naszemu wsparciu sprzedawca zyskuje pewność, że jego znak towarowy jest w pełni chroniony prawnie oraz spełnia wymagania Amazona odnośnie rejestracji marki.

3. Obsługa marki na Amazonie

Sprzedawca posiadający certyfikat rejestracji marki, ma możliwość uruchomienia konta Brand Registry, w którym przekazuje do Amazona tenże certyfikat. Po jego zaakceptowaniu przez platformę, na koncie Amazon Seller lub Amazon Vendor automatycznie otwierają się nowe narzędzia przeznaczone właśnie dla właścicieli zarejestrowanych marek. Jedną z najważniejszych funkcjonalności tego typu jest Store Front, czyli narzędzie umożliwiające stworzenie własnego sklepu dla danej marki. Sprzedawca ma możliwość uzupełnienia pełniejszych danych produktowych dla konkretnego brandu, a także narzędzia reklamowe do promowania marek własnych.

Zajmujemy się pełną obsługą marki na Amazonie. W naszej ofercie znajdują się m.in.:

  • optymalizacja contentu produktowego w obrębie marki na Amazon
  • tworzenie sklepu marki
  • zarządzanie marką na Amazonie
  • promowanie i zwiększanie widoczności marki na Amazonie

4. Amazon Store Front – tworzenie sklepu marki

Store Front to nic innego jak osobny sklep dla danej marki w obrębie platformy Amazon. Taki sklep na Amazonie zyskuje inny wygląd i umożliwia dodawanie contentu dedykowanego całej marce produktowej (opisów, zdjęć, filmów, materiałów reklamowych).

Store Front jest więc miejscem, w którym można pracować nad wizerunkiem całej marki, a także firmy. Kupujący natomiast ma łatwą możliwość przeglądania wszystkich ofert sprzedaży w obrębie danego brandu w sklepie. Sprzedawca natomiast uzyskuje dostęp do statystyk i zachowań użytkowników odwiedzających sklep danej marki. W ten sposób można dostrzec, w którym elemencie Store Front przydałaby się optymalizacja celem zwiększenia zysków ze sprzedaży.

W obrębie naszych usług znajduje się tworzenie i pełna obsługa Store Front dla danej marki produktowej. Oferujemy wsparcie w:

  • przygotowaniu zoptymalizowanych materiałów reklamowych
  • zakresie odpowiednich strategii komunikacyjnych i wizerunku brandu

Jednocześnie śledzimy wyniki Store Front i wprowadzamy niezbędne optymalizacje w czasie rzeczywistym.

5. Promowanie marki na Amazon

Sprzedawca posiadający zarejestrowaną markę na Amazonie uzyskuje dostęp do narzędzi reklamowych Sponsored Brands. Jest to możliwość dodawania reklam PPC (pay-per-click) kierujących właśnie do marek produktowych. Taka reklama może prowadzić do Store Front (czyli sklepu marki), produktu lub grupy produktów.

W praktyce reklama Sponsored Brands, po wpisaniu określonej frazy kluczowej, pokazuje potencjalnemu klientowi na górze wyników wyszukiwania logo marki wraz z odnośnikiem do Store Front czy produktu.

Nasze usługi promowania marki na Amazon obejmują zarówno planowanie, jak i wdrażanie strategii reklamowo-sprzedażowych.

  1. Zajmujemy się ustawianiem reklam PPC dla brandów sponsorowanych przy uprzednim określeniu odpowiednich kryteriów i celów reklamy (m.in. konkurencyjności kategorii produktowej, budżetu sprzedawcy, grupy docelowej czy słów kluczowych).
  2. Skutecznie kreujemy wizerunek brandu, a nasze działania prowadzą do zwiększenia zysków ze sprzedaży na Amazon.
Przewiń do góry